ПРОГРАМИШКА.РФ
Видеоуроки - учиться с нами просто
Посмотрел. Послушал. Выучил

RUB

Материалы

  • Introduction to Materials
    • How Materials Work
    • Using Materials
  • Assigning a Material
    • Creating a new Material
    • Reusing Existing Materials
    • Deleting a Material
  • Несколько материалов
  • Introduction to Properties
    • Material Properties
  • Предварительный просмотр материала
  • Diffuse Shaders
    • Common Options
    • Технические детали
    • Lambert
    • Oren-Nayar
    • Minnaert
    • Френель
  • Specular Shaders
    • Common Options
    • CookTorr
    • Фонг
    • Blinn
    • WardIso
  • Color Ramps
    • Опции
  • Затенение
  • Прозрачность
    • Common Options
    • Z Buffer
    • Raytraced Transparency
    • Опции
    • Примеры
    • Transparent shadows
    • IOR values for Common Materials
  • Mirror Reflections
    • Опции
    • Примеры
  • Subsurface Scattering
    • How it works
    • Enabling Subsurface Scattering
    • Опции
    • Developing your own SSS material
    • A more intuitive approach
    • Примеры
    • Также см.
  • Strands
    • Strands Shading
    • Texturing along the Strand
    • Strand render Simplification
  • Опции
  • Тени
    • Опции
  • Узлы
    • Введение
    • Accessing The Node Editor
  • Типы узлов материалов
  • Material Input Nodes
    • Material Node
    • Extended Material Node
    • Camera Data Node
    • Lamp Data Node
    • Узел Значение
    • Узел RGB
    • Узел текстура
    • Geometry Node
  • Узел материала Вывод
  • Узлы цвета материала
  • Material Vector Nodes
    • Узел Нормаль
    • Mapping Node
    • Vector Curves
  • Material Convertor Nodes
    • ColorRamp Node
    • Узел RGB в оттенки серого
    • Math Node
    • Vector Math Node
    • Squeeze Value Node
    • Separate RGB Node
    • Combine RGB Node
    • Separate HSV Node
    • Combine HSV Node
  • Опции
    • Материалы
    • Context
    • Material Properties Overview
  • Vertex Painting
    • Параметры
    • Опции
  • Рендер Каркаса
  • Volume Rendering
    • Опции
  • Halo Rendering
    • Опции
    • Halo Texturing
    • Примеры