Материалы¶
- Introduction to Materials
- How Materials Work
- Using Materials
- Assigning a Material
- Creating a new Material
- Reusing Existing Materials
- Deleting a Material
- Несколько материалов
- Introduction to Properties
- Material Properties
- Предварительный просмотр материала
- Diffuse Shaders
- Common Options
- Технические детали
- Lambert
- Oren-Nayar
- Minnaert
- Френель
- Specular Shaders
- Common Options
- CookTorr
- Фонг
- Blinn
- WardIso
- Color Ramps
- Опции
- Затенение
- Прозрачность
- Common Options
- Z Buffer
- Raytraced Transparency
- Опции
- Примеры
- Transparent shadows
- IOR values for Common Materials
- Mirror Reflections
- Опции
- Примеры
- Subsurface Scattering
- How it works
- Enabling Subsurface Scattering
- Опции
- Developing your own SSS material
- A more intuitive approach
- Примеры
- Также см.
- Strands
- Strands Shading
- Texturing along the Strand
- Strand render Simplification
- Опции
- Тени
- Опции
- Узлы
- Введение
- Accessing The Node Editor
- Типы узлов материалов
- Material Input Nodes
- Material Node
- Extended Material Node
- Camera Data Node
- Lamp Data Node
- Узел Значение
- Узел RGB
- Узел текстура
- Geometry Node
- Узел материала Вывод
- Узлы цвета материала
- Material Vector Nodes
- Узел Нормаль
- Mapping Node
- Vector Curves
- Material Convertor Nodes
- ColorRamp Node
- Узел RGB в оттенки серого
- Math Node
- Vector Math Node
- Squeeze Value Node
- Separate RGB Node
- Combine RGB Node
- Separate HSV Node
- Combine HSV Node
- Опции
- Материалы
- Context
- Material Properties Overview
- Vertex Painting
- Параметры
- Опции
- Рендер Каркаса
- Volume Rendering
- Опции
- Halo Rendering
- Опции
- Halo Texturing
- Примеры